مشاوران روگا

ساخت وبلاگ

بهترین سن برای ارتودنسی

 

در واقع متخصص ارتودنسی خوب و ارتوپدی فک معتقد است بهترین زمان برای درمان که بتواند بهترین نتیجه را گرفت بین 8 تا 9 سالگی است یعنی قبل از سن بلوغ اما باید کودک در سن 6 سالگی پیش یکی دکتر ارتودنسی کودکان معاینه شود و تشخیص داده شود که آیا فک و دندان نیاز به ارتودنسی و درمان دارد یا خیر.

بهترین زمان برای معاینه بین 6 تا 7 سال و برای انجام کامل درمان 8 تا 9 سالگی است که در این حین کودک رشد نرمال فک و دندان های خود را دارد و اگر مشکل فکی داشته باشد در حین درمان ارتوپد فکی نیز انجام می شود.

انجام ارتودنسی در سنین کودکی به این دلیل موثر تر است که اتصال دندان های کودکان به استخوان آرواره هنوز کاملا محکم نشده است و حرکت دندان ها به وسیله درمان ارتودنسی در آن ها راحت و با صرف زمان کمتری صورت می گیرد .

با افزایش سن ، اتصال دندان ها به استخوان آرواره محکم تر شده و حرکت آنها به وسیله نیروهای ارتودنسی روی استخوان آرواره نیازمند صرف نیرو و زمان بیشتری می باشد .

هنگامی که دندان های دائمی کودک در سنین 6 تا 7 سالگی شروع به در آمدن میکند کودک دچار سر گیجه و سر درد میشود که با انجام این اتفاق فرزند شما ارزیابی میشود البته به این معنا نیست که کودک شما آماده و نامزد ارتودنسی میباشد

 

چرا درمان ارتودنسی درکودکان راحتتر است؟

درمان ارتودنسی در کودکان که اتصال دندان ها یشان به استخوان آرواره هنوز محکم نشده و به راحتی قابل حرکت دادن می باشد بسیار آسانتر از سنین بالاتر است .

بهترین زمان برای شروع درمان ارتودنسی کودکان سنین بین هفت تا چهارده سالگی  می باشد  که میتوانید با مراجعه به یک دکتر ارتودنسی خوب زمان دقیق تر آن را تشخیص دهید.

با بالا رفتن سن اتصال دندان ها به استخوان آرواره محکمتر شده و حرکت دادن دندان ها روی استخوان آرواره دشوار تر می گردد .

ولی این به این معنا نیست که درمان ارتودنسی در افراد با سن بالاتر امکان پذیر نباشد.

این درمان در سنین بالا فقط  به  زمان طولانی تری نیاز دارد .

افراد برای رفع نا مرتبی دندان های خود تا سنین بالاتر از میان سالی هم می توانند از درمان ارتودنسی ثابت کمک بگیرند .

 

مشاوران روگا...
ما را در سایت مشاوران روگا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مشاوران روگا moshaveranroga بازدید : 680 تاريخ : سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 14:18

خانه هوشمند چیست؟

وقتی از خانه و ساختمان هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود).

گاهی داشتن خانه هوشمند فقط به معنی عوض کردن ابزار و لوازم خانه با انواع قابل اتصال به اینترنت یا خودکار آنها است. (مثل کلید ها و لامپ ها، ترموستات ها و سیستم های ایمنی هوشمند)

فکر کنید تازه از سرکار آمده و خود را روی مبل رها کرده اید. تلویزیون روی شبکه ی چهار است و مستندی راجع به زندگی کوآلاها پخش می شود. کنترل تلویزیون چند قدم با شما فاصله دارد؛ اما چه کسی می رود این همه راه را.؟!

تصور کنید با همان گوشی که در دستتان است بتوانید شبکه را عوض کنید. یا وقتی کسی به اتاقتان می آید و چراغ ها را خاموش نکرده می رود؛ شما با چند کلیک در گوشی یا تبلت خود بتوانید لامپ ها را خاموش کنید.

امروزه افراد به دنبال این هستند تا زندگی خود را خیلی راحت تر بگذرانند و میتونند هوشمند سازی خانه را انتخاب اول خود قرار دهند همچنین افرادی که تو کار ساخت و ساز هستند هم دوست دارند برای رزومه کاری خود وارد فضای هوشمند سازی ساختمان شوند تا بتونند راحتی رو برای افراد به ارمغان بیارند

حتی جالب اینجاست که خیلی از صاحبان کسب و کار ها که مغازه یا فروشگاهی دارند هم به دنبال هوشمند سازی فروشگاه خود هستند

مشاوره در اویو

ما در اویو به شما عزیزان مشاوره هوشمند سازی میدیم که در هزینه و بهتر شدن خدمات بتونیم بهتون کمک کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید به سمت و سوی جدیدی پیش بریم.

ما در خانه شما همه وسایل را میتوانیم هوشمند از سنسور دما گرفته تا کلید هوشمند حتی شما میتوانید گلخانه و مزرعه خود را با سیستم آبیاری هوشمند اتوماتیک کنید همه اینها فقط میتواند با انتخاب هوشمند شما شکل بگیرید و دیگر نیازی نیست فکر چیز دیگری را بکنید چون اویو همه کار را برای شما انجام میدهد

به چند مورد از مزایای کلید هوشمند در زیر این متن اشاره میکنیم :

  • کنترل از طریق اپلیکیشن
  • کنترل لامپ بصورت هوشمند
  • قابلیت زمان بندی
  • سنسور
  • کارکرد در هماهنگی با سایر لوازم هوشمند
  • کارکرد بدون اینترنت
  • و ...

این چندتا از مزیت هایی بود که در مورد ابزار های هوشمند گفتم.

 

مشاوران روگا...
ما را در سایت مشاوران روگا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مشاوران روگا moshaveranroga بازدید : 553 تاريخ : دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت: 18:47

مهم ترین سوالی که بهترین جراح بینی از شما می پرسد درباره ی انگیزه و هدف شما برای این عمل بینی است. پس از آن سوالاتی درباره ی سابقه ی پزشکی ( مانند سابقه ی گرفتگی بینی ، جراحی و هر گونه دارویی که مصرف می کنید) از شما خواهد پرسید. اگر شما اختلال خونریزی مانند هموفیلی داشته باشید ممکن است کاندید خوبی برای جراحی بینی نباشید .

معاینه ی جسمانی

دکتر شما یک معاینه ی جسمانی کامل انجام خواهد داد ، از جمله تست های آزمایشگاهی که شامل آزمایش خون ، معاینه ی پوست بینی از داخل و خارج بینی. آزمایشات جسمانی به دکتر شما کمک می کند که تشخیص دهد چه نوع تغییراتی نیاز است که اعمال شود و چطور ویژگی های فیزیکی مانند ضخمات پوست بینی یا استحکام غضروف می تواند بر روی نتیجه ی نهایی تاثیر بگذارد .آزمایشات جسمانی همچنین می تواند برای مشخص کردن تاثیر جراحی بینی بر روی نفس کشیدن نیز بسیار مهم باشد

 

چرا عمل بینی انجام می دهیم؟

جراحی بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند . بهترین جراح بینی در تهران می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند .

همچنین با رینو پلاستی ایراد های مختلف بینی را می توان برطرف کرد ، برای مثال :

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه  بینی ولب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن نوک بینی
  • زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت
  • دررفتگی تیغه بینی وغیرقرینه بودن بینی
  • دو شاخه بودن نوک بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی ویا عمل جراحی انحراف تیغه بینی
  • دفورمیتی (بد شکلی )های بعدازعمل جراحی

 

برنامه ریزی برای عمل جراحی

 

جرحان معمولا بیماران را تشویق می کنند تا برای مراقبت از خود فعال باشند تا بتوانند به کمک هم یک برنامه درمانی را تنظیم کنند و همیشه پس از معاینه کامل هزینه عمل بینی به شما را خواهد گفت .در میان مسایل دیگر در مورد موارد زیر نیز بحت خواهد شد :

  • از بین دو تکنیک جراحی به روش باز و بسته کدام یک بهتر است .
  • کدام یک از این دو روش برای نیاز های بیمار مناسب تر است .
  • کدام یک از انواع بیهوشی توصیه می شود.

 

 

 

مشاوران روگا...
ما را در سایت مشاوران روگا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مشاوران روگا moshaveranroga بازدید : 626 تاريخ : سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت: 19:50